Blogger tarafından desteklenmektedir.
Twilight Breaking Dawn
6/23/20

GİZEMLİ ADAM - KRISTEN ASHLEY



Ben yine geldiiim 🥳

Bu sefer karşınızda Kristen Ashley'nin Gizemli Adam Serisi'nin ilk kitabı Gizemli Adam ile karşınızdayım. Serinin diğer kitapları içinde yorumumu yapıp, sizlerle e-kitap hallerini de paylaşacağım ama hepsi sırayla. 

Gelelim kitabımıza ve konusuna... Her hafta adını bile bilmediğiniz bir erkek yatağınıza gelse sonra da hava aydınlanmadan ortadan kaybolsa ne yaparsınız. Üstelik kapınızı kilitliyorsunuz... Kesinlikle Gwendolyn Kidd'in yaptığını yapmazdınız bence. Bir buçuk yıl boyunca ses çıkarmadan buna devam etmezdiniz. Evet doğru okudunuz bir buçuk yıl. Tam bir buçuk yıl boyunca sadece geceleri gördüğü bir adamı gündüzleri de görmesi içinse,  Gwen'in baş belası kız kardeşinin sorunlarını çözmeye çalışması yetmişti. Tabii bir de gizemli adamının hiç hoşlanmadığı iki erkeğin Gwen'e ilgi göstermesinin de etkisi olmuştu.

Kitap beni tam anlamı ile içine sürükleyen bir kitap oldu. Resmen Gwen ile birlikte yaşadım her şeyi. Zaten bu yüzden bir gecede güzelim kitap bitti. Ne ara bitti anlayamadım bile. Daha önce bu yazarın kitaplarını hiç okumamış olsam da bundan sonra kesinlikle takip edeceğim bir yazar oldu. Dili hiç ağır değildi ve olayları okuyucuya çok güzel geçirmeyi başarmıştı. Benim için asla zaman kaybı değildi. Yani eğer zevklerimizin uyuştuğunu düşünüyorsanız, okuyun okutturun sevgili okuyucularım.

Dikkat!Dikkat! Yazının buradan sonrası spoiler içerir ⚠⚠⚠

Gwen'in, Hawk(gizemli adamımızın adı bu spoiler olacak demiştim 😅) ile olan ilişkisi beni biraz başta rahatsız etmişti aslında. Yani nasıl bir adamla adını bile sormadan bir buçuk yıl boyunca yatabilirsin diye çok fazla sorguladım hala da sorguluyorum.  Ayrıca Hawk kızı asla dinlemiyor ve dinlemek içinde çaba sarf etmiyor gibiydi. Bu durumda bana oldukça rahatsız edici gelmişti başlarda. Ama sonra aslında dinlediğini ama yine de kendi bildiğini okumaya alışık olduğu için dinlemiyormuş gibi yaptığını anladım. Yine de "bebeğim" veya "tatlı bezelyem" kelimeleri dışında bir şeyler de söyleyebilirdin sevgili Hawk. Ben olsam ve söylediğim her şeye karşılık bu cevapları alsam gözlerini oymuştum.

Hawk konusunda şikayetlerim bu kadar, sıra Gwen'e geldi. Kızım neden bu kadar ayran gönüllüsün sen bakayım. Tamam anlarım Tack ve Mitch yakışıklı erkekler hoşlanabilirsin ama bu biraz abartı değil mi? Neden iki kavga edince soluğu başka bir erkeğin yanında alıyorsun? Birde seni öpmelerine izin veriyorsun!! Normalde en sevmediğim kadın karakter tipi, bu tarz ayran gönüllü olanlardır kitaplarda. Ama neyse ki Gwen karakteri yine de o kadar itici değildi bir şekilde diğer özellikleri ile telafi etti bu durumu. Ama yine de Hawk bir kadın ile yakınlaşsa onun bu kadar anlayışlı olmayacağı bir gerçekken, bunları yapması biraz rahatsız ediciydi. 
Bunlar haricindeki her şeyde ikilimizi çok sevdiğimi belirtmek isterim ama. Çok eğlenceli bir çiftlerdi gerçekten. Gwen bu özellikleri haricinde çok deli dolu ve çılgın bir kızdı. Kıyafetlere olan düşkünlüğü beni her an güldürdü. Kardeşine ve kardeşinin yaptıklarına rağmen ilişkileri ise beni ağlattı. Bazen onu dinlememesi haricinde Hawk da mükemmel ve neredeyse Gwen'in her istediğini yapan bir erkek. Yeri geldiğinde korumacı, yeri geldiğinde kıskanç, yeri geldiğinde sevimli ve herkesin hayallerini süsleyebilecek kadar seksi bir erkek. Yani ara sıra cevap vermekten kaçınıp bebeğim diyorsa ne olmuş, bunu telafi eden kaç bin tane özelliği var. 

Son olarak Hawk'ın anne ve babasının ilişkisini de çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Resmen çiftimizin geleceğiydi onlar. 

Yani ufak tefek şeyler haricinde benim çok hoşuma giden bir kitap oldu tavsiye ediyorum. Yine okumak isteyenler için e kitabını, ücretsiz e kitaplar başlığının altına ekledim. Bu başlığı da en kısa zamanda düzenleyip, sizlerin kitapları daha kolay bulabileceği bir hale getireceğim. Gizemli adam serisinin 2. kitabı Vahşi Adam yorumunda görüşmek üzere.