Blogger tarafından desteklenmektedir.
Twilight Breaking Dawn
6/18/20

Lara Adrian- Gece Yarısı Serisi 1- Gece Yarısı Öpücüğü




















Geliyorum dedim ve hemen geldim bakın. 💟

Geri dönüş sonrası ilk kitabım Lara Adrian'dan olacak. Gece Yarısı Serisi benim severek okuduğum bir seri oldu. Seri; "Soylular" olarak adlandırılan vampirleri ve "Soy Eşi" olarak adlandırılan sevgililerini anlatıyor. Her kitapta farklı karakterlerin aşkı konu ediliyor ama geçmiş kahramanlarımızı da görebiliyorsunuz diğer kitaplarda. Yani illa sırası ile hepsini okumak zorunda değilsiniz kitapların ama bence zaman ayrılabilecek güzel bir seri. Hepsini tek tek zamanla paylaşacağım. Ama bugün öncelikle ilk kitabını ele almak istedim.

Gece Yarısı Öpücüğü'nün konusundan kısaca bahsedecek olursak; Gabrielle isimli kızımız ve Lucan isimli erkeğimiz arasında geçen bir roman kendisi. İkilinin kaderleri aslında Gabrielle bebekken kesişiyor ama tabii o zaman Gabrielle mini minnacık bir bebiş olduğundan Lucan'ın ilgisini çekmiyor. Yıllar sonra ikili tekrar karşılaşıyor ve olaylar işte o zaman başlıyor. 

Büyümüş ve güzel Gabrielle,kimsenin görmediği ve görmemesi gerektiği bir cinayete tanık oluyor. Bu da onun hayatını tamamen değiştiriyor. Hayatının nasıl değiştiğini anlayabilirsiniz bence.










Uyarı buradan sonrası spoiler içerir!!!!









Uyarmadı demeyin bak 

Öncelikle kitabı yıllar önce okumuştum. Yılın başlarında sıkıntıdan ve kitapsızlıktan bir daha okumuştum. Yazıyı yazarken de kitabı unuttuğumu fark ettim ve size daha iyi yorum yapabilmek için bir kere daha okudum yani bu 3. okuyuşum oldu. İster istemez o ilk okuyuşta yaşadığım o heyecan, o sürükleyicilik kalmadı. Yorumlarımda da belki bunu hissedebilirsiniz diye baştan söylemek istedim. Belki o kitabı ilk okuyacağınızdaki hissi bu yazıdan anlayamayabilirsiniz bir ön uyarı ...

Yazının başında da dediğim gibi Lucan Soylular olarak adlandırılan bir vampir savaşçı grubunun lideri. Kimlerle savaşıyor bu vampirler derseniz Issızlar olarak adlandırılan diğer vampirlerle savaşıyorlar. Bu kitapta da genelde bütün vampir içeren kitaplarda karşılaştığımız gibi bir Türkan Şoray gibi prensipleri olan vampirlerimiz var birde asla acıması ve vicdanı olmayan vampirlerimiz var. Lucan prensipleri olan vampirlerden bir tabii. Kendini susuzluğa kaptırmış olan vampirlerden kurtulmaya adamış aklında ve kalbinde aşka yer olmayan(olmadığını düşünen) klasik bir sert, savaşçı erkek anlayacağınız. 

Gabrielle ise, uzun süredir birisi ile çıkmamış olan kendini işine adamış gencecik bir kızımız. Tabii onu diğer insanlardan ayıran bir şey var... Bir Soy Eşi olması. Bu Lara Adrian'ın yaratmış olduğu bu vampir ırkı öyle başka insanları ısırarak çoğalmıyor. Aynı insanlar gibi çocukları oluyor. Bu çocukları ise sadece Soy Eşleri dünyaya getirebiliyor. Soy Eşi olunca kanını içen vampire sonsuza kadar bağlanıyorsun ve o yaşadığı müddetçe asla yaşlanmıyorsun. Sevgili Gabrielle'mizde bu özel kişilerden biri işte. Hatta bundan kaynaklanan birde özel yeteneği var; vampirlerin yaşadıkları yerleri bulabilmek. Aaa Soy Eşleri hakkında bahsetmeyi unuttuğum bir şey daha; bu kadınlarda bir doğum lekesi oluyor. Hilal yatağında bir damla... 

Evet evet nasıl bir şey olduğunu sizde gözünüzde canlandıramadınız değil mi??? Amaaa ben sizler için üşenmedim, üstün Photoshop yeteneklerimi kullanarak kendi gözümün önünde canlanan o doğum lekesini sizler için hazırladım.

Valla okurken benim gözümde böyle dövme gibi buna benzer bir şey canlanıyor.Siz okurken sizde nasıl bir düşünce yarattığını mutlaka yorum olarak bırakın. 

Neyse dönelim kitabımıza. Gabrielle ve Lucan tabii karşılaşır karşılaşmaz birbirlerine çekiliyorlar hatta biraz fazla erken çekiliyorlar. 

Biraz dur bir kızım ya az biraz tanı. Bu adam kimdir? Necidir? Neyin nesidir? Ne adamın üstüne hemen atlıyorsun 2. görüşünde.  Kitabın en anlam veremediğim noktası burası oldu.  Evet biliyorum genelde çoğu kitapta karşımıza çıkan bir şey baş kahramanların arasındaki yoğun cinsel gerilim olayı ama biraz fazla erken oldu her şey gibi geldi bu kitapta bana nedense. 

Bunun haricinde genel olarak kitaptaki olay örgüsünü ve karakterleri sevdim. Ama serinin en sevdiğim kitabı olmaya aday değil benim için. Çok daha sevdiğim kitaplar olmuştu seride. Onları da daha sonraki yazılarda anlatacağım. Bu kitabımı da e kitap olarak ücretsiz e kitaplar kısımına ekledim. Buraya tıklayarak o yazıma da gidebilirsiniz.