Blogger tarafından desteklenmektedir.
Twilight Breaking Dawn
8/29/15

Sherrilyn Kenyon-Gecenin Öpücüğü


Uzun bir süre sonra yine buralardayım.Ama çok güzel bir kitapla döndüm denemez.Oku okuttur değil anlayacağınız ama sıkılıp okuyacak bir şey  bulamadığın zaman iyi gider.Yani vasatın biraz üstü.

Kitabı çok beğenmediğim için hiç öyle cafcaflı yazasım gelmiyor açıkçası bir iki cümle kurup bitiresim var.

Neyse size biraz kitabın konusundan bahsedeyim. Wulf lanetli bir Karanlık Avcı.Laneti ise onu görüp de kendi kanından gelmeyen herkes 5 dakika geçmeden unutup ona dair hiç bir şey hatırlamıyorlar.Taki Cassandra'ya kadar.

Böyle anlatınca ilgi çekici geliyor ama sonrasında saçmalıyorlar gibi tabi bu benim görüşüm siz okursunuz çok beğenirsiniz sonuçta herkesin kendi zevki.
 Bundan sonraki kısım biraz eleştiri olacak SPOİLER içerecek ona göre devam edin kitap kurtlarım:)


Bak Spoiler var sonra demedi deme :)

Öncelikle rüyalarında birlikte olmaları bana çok saçma geldi.Ne bileyim fantastik sonuçta mantık aranmaz ama bilemiyorum işte saçma buldum.

İkinci olarak kız kardeşi ölünce hiç ağlamadı nasıl bir duygusuzluktur bu ya.Kız kendi canını kocasının canını hiçe sayarak sana yardım etsin birde öz ablan ve sen hiç ağlama.

Üçüncü olarak bazı yerleri özellikle de Wulf'un geçmişi o kadar sıkıcıydı ki bazı yerleri okumadan geçtiğimi itiraf ediyorum.Ne yapayım çok sıkıcıydı:)))

Dördüncü olarak kitapta kızın koruması olan Kat diye bir kız var o kızın ne yaptığını hala anlayamadım.Daha doğrusu nasıl hem Artemis'e hem de diğer tarafla çalışabildiğini neden dokunulmaz olduğunu hiç çözemedim.

Beşinci olarak kitabın başında Atlantisle ilgili bir şeyler zırvaladılar buradan da bir kaç eleştiri yapmak istiyorum.
  • İlk giriş cümlesinde mi yoksa ikinci cümlede mi bilmiyorum ama orada bir yerde kadına çocuğu olmuyor diye insan ırkından üstün bir ırk yaratmış bir kaç tanrı birleşipte bu tanrılar salak mı ki kendileri için yarattığı ırktan daha üstün bir ırk yaratıp başkasının kontrolüne bıraksın demek istiyorum efendim.
  • Sonra Apollo Zeus vb. tanrıların orayı ele geçiremeyeceklerinden bahsetmişler gerçi kitapta Yunanlılar diyor tanrı değilde ama kalkmış sonra diyor ki Apollo yok olursa güneşte yok olur.Abi güneşin ona bağlı olduğu birinden bahsediyoruz insandan azıcık daha üstün bir ırka nasıl hükmedemiyor!?!?!?
  • Apollo gerizekalı mı ki her şeyini bir apollit mi ne işte insan gibi bir şeye bağlıyor.Tanrısın oğlum sen mal değilsin .
  • Bu da son eleştirim  tamam bitiriyorum :) O girişin son sözünde sadece bir tane apollit kaldı diyordu ama adamlar apollit ininde konakladılar ya nasıl oluyor ben anlamıyorum bir sürü apollit gördük kitap boyunca eğer tek apollit kaldıysa onlar neydi ???????????

Neyse eleştirim bu kadar mantık hatalarına rağmen hiç bir şey bulamazsanız okuyun derim.Son çare olarak kalsın en azından vakit geçirsiniz....

NOT: Linkini ücretsiz e kitap bölümüne ekleyeceğim eğer isterseniz oradan alıp okuyabilirsiniz.