Blogger tarafından desteklenmektedir.
Twilight Breaking Dawn
3/02/15

KİMİ ÖPTÜĞÜNE DİKKAT ET!!




Yine bir Armentrout ve Dex çalışmasıyla karşınızdayım...
Yine sevgili yazarımız yaratıcılığını konuşturmuş.İlginç bir konuyla daha eserini yayınlamış.Bu sefer ki uzaylı değil iblisler ve muhafızlar...

Sevgili esas kızımız Layla yarı iblis yarı muhafız.Ama iblis yanını pek fazla kabullenemiyor.Çocukluğundan beri muhafız klanının yanında büyümüş.Tabi etrafı oldukça yakışıklı muhafızlarla dolu olunca ister istemez birde çocukluk aşkı var tabii.Zayne...
Çocuktan en başından beri hoşlanamadım.Çok ayran gönüllü geldi bana bir onunla bir bununla.Normalde erkeklerden birisine bu kadar kin beslemem ama Zayne sana tavrımı baştan koydum.Senden hiç hoşlanmadım... O yüzden biraz taraflı yayın yapacağım haberiniz ola.Gelelim benim sevgili iblisime yani Roth'a.
Bir iblis bu kadar mı tatlı olur ya bayılıyorum kendisine.Sözde dünyayı koruyan muhafızlar ama donuk suratlı,dar görüşlü,ayran gönüllü yaratıklardan başka bir şey değiller resmen.Ama benim Roth'um öyle mi???

Tatlı mı tatlı,bahçesi olan,ateşli ve hepsinin üstüne birde hayvan sever.Bir Bambi'si var. 
Aklınıza direk bu geldi değil mi ?
Ama hayır onun Bambi'si aşağıdaki :))))
Biliyorum biliyorum pek sevimli bir hayvan olduğu söylenemez ama kızımıza çok yardımı dokunacak. Kendisinin üstelik sadece yılan değil kedi yavruları ve birde ejderhası var:)
İblis dediklerine bakmayın yani anlayacağınız.
Dönelim romanımıza Layla 17 yaşına girdikten sonra Roth'la karşılaşır sadece o da değil daha bir çok iblis Layla'yı aramaya başlar.Peki kendisini bu kadar önemli kılan ne biliyor musunuz?? Kimin kızı olduğu.Lilith...
Evet şu meşhur vampirlerin annesi sayılan Lilith.

Ee insanın böyle annesi olursa tabii işler sarpa sarar.Ama bunlar olduğunda yanınızda bir Roth varsa (yani yeraltı dünyasının veliaht prensi) hiç sorun değil.Bakalım kızımız içinde öyle mi olacak...

Daha fazla romanla ilgili ayrıntı vermeden postu sonlandırmak istiyorum.Kesinlikle tavsiyemdir.
E-kitap linkini ücretsiz e-kitaplar kısmında bulabilirsiniz.Şimdiden iyi okumalar :))))

DİPNOT:Kitap boyunca bir Patron'dan söz ediyorlar ben kim olduğunu pek anlamadım sanırım Hades eğer okursanız kim olduğunu bana da söyleyin olur mu ???