Blogger tarafından desteklenmektedir.
Twilight Breaking Dawn
11/04/14

OBSİDYEN

                             

Oldukça eğlenceli bir kitap.Her ne kadar genç yakışıklımız kaba olsada. Kitap pek üzerinde durulmamış bir konuda.Uzaylılar...Ama gayet güzel bir anlatımı var ben beğendim.Sevgili kediciğimiz yeni bir yere taşınıyor.Alışveriş merkezinin yerini öğrenmek için yan eve uğradığında aslında hayatını tamamen değiştiyor.Bir kaza geçirip Deamon onunla ışığını paylaştığında bir süre yanından ayrılmamak zorunda kalacak.Çünkü hayatı tehlikeye girebilir....

Kesinlikle Dex yayınları kendini özellikle fantastik kitaplar konusunda kanıtladı.Nereye baksam bütün beğendiğim kitaplar Dex'e ait.Artık neredeyse arkasını bile okumadan alacağım kitaplarını.
Obsidyen Dex'in kendini duyurduğu kitaplardan birisi.Konunun sıra dışı olması haliyle kitaba biraz tuhaf bir gözle bakmaya ve acaba kitabı alsam mı almasam mı ikileminde bırakıyor.O ikilemde kalanlara sesleniyorum "ALIN" kesinlikle pişman olmayacaksınız.

Gelelim kitabımıza...Birazcık karakterlerimizden bahsedelim.
Kate oldukça kitapsever ve aynı zamanda bir blog yazarı :)))
Yani aynı benim gibi kitaplardan bahsediyor yorumluyor falan.Yani biraz içimizden biri gibi.
Deamon ise yukarıda bahsettiğim gibi biraz kaba.Hatta kitapta tasvir edildiği üzere tam bir "öküz"(Yinede öküz de olsan her türlü kabulümsün tatlı şey)
Açıkçası Deamon'da biraz İskoç kanı olduğuna inanıyorum ben.O ben dünyanın efendisiyim tavırları.O odun halleri.Aynı iskoçlar ki kendilerine ayrı bir sempati beslediğimi belirtmeden geçemeyeceğim Julie Garwood sağolsun.
Her neyse ben daha fazla Deamon şöyle tatlı böyle tatlı demeden bıraksam iyi olacak.

Herkese bol okumalı günler,geceler,haftalar dilerim..............